Tuesday, April 27, 2010

Cerita sekarang

Mood lain.. sekarang tiada crita.. ok pasal "mereka" aku dah avoid.. aku bkn la b'dendam tp aku rasa jelek plak dekat dgn orang mcm tu, well hidup mesti d teruskan.. aku kena stick dgn benda yg betul.. kdg2 aku t'haru baca mag dorang.. rindu ngn aku, mcm t'ajak diri utk jmpa dorang.. tp nak berdepan dgn dorang n wat2 teda apa yg jd sama la mcm aku meludah diri sendiri.. bg aku la..

satu lg coz kwn2 lain mahupun family aku sndiri merasakan aku x perlu layan dorang lg.. bukan la x layan tp tidak baik sgt dgn dorang.. kalo aku trus b'baik dgn dorang mcm dulu samalah mcm aku mghancurkn harapan org lai.. org lain nk aku jd kuat. knapa aku nk musnahkn harapan rmi org demi mereka 3 org? hmm..

aku rasa perasaan aku x lg boleh t'pujuk.. aku make sure aku x kn b'ckp dgn dorang tntang hal ni.. aku akn terus tegur dorang sbb dorang kawan aku.. tp utk baik mcm dulu?? never!! x kira la aku yg salah ka, dorang ka.. tp manusia b'perasaan x kn buat mcm tu.. jgn cari aku tym susah ja.. aku x mau lg t'libat dgn hidup kmu!!

0 comments: